Szanowni Państwo,
Zanim skierujecie Państwo do nas reklamację prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi produktu. Szczególnie ważne są te fragmenty instrukcji, które napisane są pogrubionym drukiem. Dokładne zapoznanie się z instrukcją pozwoli Państwu uniknąć kłopotów związanych z procesem niepotrzebnej reklamacji.
Musimy podkreślić, że rozpatrując reklamację przy ocenie przyczyn wady, w pierwszej kolejności kierujemy się rozstrzygnięciem czy przyczyna wady czyli powód reklamacji jest spowodowana błędem konstrukcyjnym lub produkcyjnym, czy też wynika z innych przyczyn niezależnych od urządzenia. Jest to o tyle istotnie, że niekiedy w trakcie rozpatrywania reklamacji zostaje stwierdzone, że brak lub niewłaściwa praca urządzenia jest spowodowana na przykład: złym doborem urządzenia , błędną instalacją czy też nieprawidłowym użytkowaniem. W takich przypadkach prosimy o zrozumienie, że ze względu na ogromną mnogość sytuacji u użytkowników nie jesteśmy w stanie, ale też nie mamy obowiązku znajdowania przyczyny braku pracy naszego urządzenia z powodów niezależnych od tego produktu.
Uzasadnioną wadę usuwamy bezpłatnie i transport urządzenia odbywa się na nasz koszt.
Jeżeli uważacie Państwo, że urządzenie posiada wadę podlegającą reklamacji to produkt można w dni robocze w godzinach 8-15 dostarczyć bezpośrednio do nas ( Święcicie ul. Pozytywki 7, 05-860 Płochocin) i wtedy reklamację rozpatrzymy od ręki a sama naprawa zajmie nie więcej niż trzy godziny. Zazwyczaj odbywa się to szybciej.
Jeżeli dostarczenie bezpośrednie jest niemożliwe to należy wysłać produkt do nas. Aby tego dokonać prosimy przejść do zakładki WYSYŁANIE REKLAMACJI znajdującej się po lewej stronie.
Ze względów organizacyjnych nie zajmujemy się naprawami nie podlegającymi reklamacji. W przypadku potrzeby dokonania naprawy płatnej prosimy przejść do zakładki NAPRAWY PŁATNE.